countdown


Adoyaii

23 April 2011

.N u r u L.

pia pendang.. hahah.
cantik gigi.


weh pempuan..

memang ak suke.. haha.

ok, cmform2 dah tau entry ni utk hg ye senget..
takde pe ak nak cakap.

yg sentiase dgn ak susah senang jatuh ak ye dr sem1 sampai sem6..hahah.

org pertama ak kenal kat poli..

cume ak rase mcm kite ade persamaan la weh dlm bab2 cinton3..hahah


kate2 utk hg NURUL AFIRA JAMALUDDIN
:: >

  • sile jgn ingt yg lepas2 ok.. - hg senget!
  • semoga kekal selamanye.. - ak doa!
  • semoga hg kuat tempuhinye lepas2 ni ye.. - boleh punye. ak boleh, hg pun boleh.. cayok!
  • jgn nak gaduh2 sgt la ye - hg tu romantik skit, hahahha!
  • farhan kan namenye.? so, ak nak KENAL!!haha - tp takut die jtuh ati kat ak je! :p
  • Jgn nak dating slalu - ak jeles :p hahah
  • kurangkan loghat - farhan ponin nak phm, dah la hg ckp laju..hahah !
  • dah cpl ni, jgn lupe ak weh! - kang ak karate farhan!
  • tolong jgn malu dgn ak ye pia - heyyai, bab2 ni je hg segan nak cite, lompang kang!haha
  • U mizz U pempuan gile..

to nisa ::>>

amboi!!! hg p gtau pia ak tulih kat blog..hahah
abis, pia serang ak mlm tadi.. wakakaka~

pepun,
u gak nisa..
bile ujan, ak ingt weh.. kite g jomheboh..haha

n tshrt cpl.. wakaka~
yg paling penting,
rindu2.. takde sape mampu jadi gile g tgk wyg berdua pukul2 pagi..haha~



mcm la lawa..haha
muke ak buruk.. kecik pe lg..haha~




kasut ukur
- pia n ak -
rindu siut.haha



2 comments:

  1. hahha......yup...wayang sampai kui 2 pagi..yehaaaa... miss tat moment...luv u too la wawa..

    ReplyDelete