countdown


Adoyaii

01 June 2012

.R a s a.

as salam.
yuhuu!!!
agak2 ade org baca tak blog aku?
hope takde.... dah delete pun link.
hik2.. dah tak busy, boleh lah aku siapkan satu entry ni.

Disebabkan tak tau nak cerita kat sape.
kita bercerita di blog shj. :)
hurm. macam mana ntah nak start.

tapi tulah. kalau siapa pernah bekerja dengan aku,
group dengan aku, tau kot ak cmne.
aku boleh je buat semua tu tp make sure korg kena amik tau.
waaa!!! bengang lak aku. 
tu je. tutup cerita.

utk seterusnya, ak.. hurm.
heeee.  

Selamat mendirikan rumah tangga wahai sahabatku akmal.
tak sgka nak kawin dah.. hukhuk
nampknya buat masa ni, semua kwn wawa kawin, wawa tak sempat p.
mal buat kat Baling, jauh sgt la mal.. tp tak jauh.
dah memang rumah kat situ.. hahahah.
tp time2 cenggini memang taklah wawa p.
sorry. n thankz jemput wawa.
semoga menjadi suami yg baik n diredhai. :)
n kwan selamanya. :)
 
 

No comments:

Post a Comment